onsdag 14 augusti 2013

Gbg ! Ridturen ! Saknade !

Hejsan ! Tänkte skriva om massa saker !
Bl.a. Gbg osv

Börjar med vad jag ska göra imorrn !
Imorrn ska jag åka till Gbg= Göteborg där vi ska gå på bl.a. Ullared och Liseberg SÅ taggad ;D ska bli riktigt kul !

Gårdagen !
Igår gjorde jag en massa saker ! Började med att åka upp till röjeråsen och va med mina BÄSTA vänner Maria och Therese, och jag och Therese var upp på våran ridbana och red hennes D-ponny contessa jag har ridit contessa nåra gånger förut har bl.a. Hoppat henne :) och igår red vi ett dressyr pass hon var väldigt stel stark och ville inte alls lyssna i början men Efter vi jobbat ca. 20 min blev hon över förväntan RIKTIGT fiin ! Kuuul :D
Sen gjorde vi massa andra saker som vänner brukar göra !

Och när jag hade åkt hem åkte jag direkt upp till Dollie, och med Dollie red jag ner till klubben och jobbade henne först på volt i galopp över en bom ca 2-3 gånger i både höger och vänster sen hoppade jag på volt i galopp över små sockerbitar hon var SJUKT FIN, hon väntade in på mig och drog inte iväg riktigt nöjd :)

Dagen !
Idag har jag vart ut och galopptränat Dollie i skogen och hela tiden rullat på i galopp :) och nu bär jag åker till Gbg i 4:a dagar så får Dollie en kort vila, och vecka 34 så ska jag och Dollie tävla igen och de blir i Leksand och då blir de en L:C= 90 cm A:0 + A:0 :) jag kommer skriva ett ganska långt inlägg imorrn i bilen oc mina hästar jag har haft under mina år :) / Jonna imageimage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar