torsdag 15 augusti 2013

Hästarna genom åren !

Tänkte göra ett inlägg om hästarna jag har haft/ridit under åren :):):)


Börjar med shettisen pyttan min allra första ponny ! Hon var 19 år när jag fick henne men väldigt pigg och busig :D pyttan hade jag tills hon blev 27 år 

Ture ! 
Ture var en annan shettis jag började rida efter pyttan ! Ture var en oinriden shettis som jag red in :)


Svedens Hood ! 

Hood var ennu en till shettis jag började rida som jag även tävlade lite med :)


Fjolla ! 

Fjolla var också en shettis jag red och småtävlade med :)

Fagerslätt facette ! 
Facette var en B-ponny jag fick en welsh en riktigt pigg en :)


Wimla ! 

Wimla är en B-ponny som en tjej frågade om jag ville börja rida ! Som jag gjorde och henne tränade jag hoppning och dressyr med ! Wimla rider ju Martina min kompis nu :) 

Två Ponnysar efter henne också som hette Lilleman och Billy Martina red även Billy ibland förut ! 
Lilleman ! 
Har ingen bild på Billy :(

King of shogun ! 
Jag fick en häst som heter king of shogun sen som jag fortfarande har kvar ! 



No Mercy ! 
Fick även en till ponny medans jag hade kingen och ponnyn hette No Mercy ! 

Dollie ! 
Dollie har jag ju nu ! 
 
/ Jonna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar