tisdag 13 augusti 2013

Massa massa !

Torsdags ! 

I torsdags red vi ju hem hästarna från betet och jag fick rida Fille de tog ca 2 timmar efter de åkte jag och Anna min kompis upp till stallet och Anna fick rida manolito och jag red Dollie såklart Dollie va ganska pigg men de gick bra :) 
  


Fredags ! 

Igår var jag ut och skrittade och travade Dollie en sväng i skogen barbacka ! Hon var pigg och glad Inge stark alls ! Efter de åkte jag Elin och Ronnie till Borlänge och shoppade och jag köpte en ny ridhjälm en Charles owen ! Jag är SÅÅÅ nöjd :D 
Sen åkte vi till stallet och ficksade Dollie och efter de åkte vi hem och jag sov hos Elin och Ronnie :) 


Idag ! 
Idag tävlade jag och Dollie ! De gick så JÄVLA bra hon var så grym vi hoppade en 80 cm clear round och vi tog oss runt felfria med rosette ! Och nu är jag påväg till kalas :D 

Jag och min kompis har även startat en till blogg tsm som ni gärna kan läsa :) men fortsätt endå läsa den här :) 

Våran blogg heter: www.ponnyhoppryttarna.horseworld.se 
Så LÄÄS :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar