fredag 2 augusti 2013

Hur läget ligger till !

Just denhär veckan har jag vart usel på att uppdatera så nu kommer lite uppdate 

Tisdags ! 
I tisdags var jag ut och red Dollie i skogen med Sofie de gick helt okey hon var lite pigg dryg och så men ja ! 


Onsdags ! 
I onsdags var jag och Sofie också ut och red och Dollie var sååå duktig tog nåra små stockar i skogen och skuttade över :) och på kvällen kom Julia till Rättvik till hennes sommarstuga så jag åkte dit och sov där :) 

Torsdags ! 
I går var jag och Julia upp till Dollie på morgonen/förmiddagen och så skulle vi rids henne och Julia skulle gå bredvid och så skulle hon få rida lite också :) men då var Elin i stallet och skulle också rida så då fick jag rida Elins stora häst Bobo och Elin red Corren och Julia fick rida Dollie :) Bobo var duktig hon Stuttsade lite och så men de var bara kul och Dollie hon körde sitt eget race med Julia hahaha :D 
 
Imorrn hade jag ock Elin tänkt rida en sväng på morgonen för sen ska jag åka ner på stranden hela dan :D hörs 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar