söndag 4 augusti 2013

Blogginsperation.. Svart VS brun.

Blogginsperation !! 
Har vart in på nåra bloggar och fått lite inspiration av bl.a. Nellie Berntsson ! Eline snabb , kristina warg , josefin yakoub therese hillbom och elsa breggren :) tkr verkligen att du ska kika in på dom :) skriver dom iordning som jag skrev namnen:) 
1. www.nellieberntsson.se 
2. www.elinesnabb.blogspot.se
3. www.kristinawarg.se 
4. www.kissmevandebonte.blogg.se
5. www.elsabreggren.se 

LÄÄS DOM  

Brun vs svart ! 
Jag tycker att brunt är snyggast att ha på sin häst alltså sadel träns mm brun tkr jag är snyggast men när jag var yngre tyckte jag de var snyggast med svart men nu har de vänt brun ÄR snyggast men jag tkr även att svart är snyggt de beror ju även på vad man har för färg på häst såklart tex som Maja passar ju bäst i svart elr VÄLDIGT mörkt brun men Dollie passar bäst i ljus elr mörk brun :) 
Nåra saker jag tkr är snygga och bra :)

Jacson santa Cruz i både svart och brun Dollie har en brun santa Cruz men den är även snygg i svart :) rekommenderar verkligen en sån SJUKT SKÖN 
Morris och nolan hoppsadel Maja har en sånn den är också snygg i båda färgerna :) men Maja hade en svart :) denna rekommenderar jag också också sjukt skön :) 
Svart och brunt dyon träns dom är bara SÅ SNYGGA  i båda färgerna sånt vill jag ha :D 
Pullarnosgrimma dom är också SJUKT SNYGGA jag har ett brunt till Dollie och hade ett brunt till facette också :) sjukt snygga dom rekommenderar jag om din häst behöver de :) 

Lägger även till två av hööks snygga träns även gulligt dedär med hjärtan :) skulle passa på en söt liten B elr C ponny :D 
Dollie har även fått en ny grimma 😜😜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar