måndag 22 juli 2013

Gårdagen & dagen !

Gårdagen ! 
Igår var en helt full smäckad dag med roligs och nya hästar super kul, började med att jag vaknade och åkte upp till backa för sofie kom med sin häst så vi ficksadr de de åh så och sen åkte jag till Elin och tog Dollie och red ner till klubben och hopptränade hon är så sjukt rolig nu när jag känner henne mer åh så vi hoppade bana på 80-90 cm :) efter de åkte jag till vikarbyn och red ut med Julia minning och Bassi har nog inte skrattat så mkt som jag gjorde då p h de slutade så här 
Hahahaha slog i hakan "lite" bara :) 
Jaja :) 

Dagen ! 
Idag började jag med att jag tog cykeln och cyklade ner till vikarbyn och tog en sväng med Julia och hästarna super mysigt :) sen åkte jag upp och red en sväng i skogen med Sofie och kira också super mysigt SÅ kul att rida med Sofie och kira fast red manolito för tyckte att Dollie förtjänade en vilodag :) 
Hoppla polle ❤
Dollsan ❤
Kira ❤ 
Hopp 😃
Vi laddar mot hindret 👍✌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar