lördag 20 juli 2013

20:onde juli :D

Idag är de 20:onde Juli och om 4:a dagar fyller jag 12 år :D JiPPI :D 

Dagen ! 
Idag har de vart en helt fantastisk dag började med att jag hoppade upp ur sängen kl : 09:10 och käka frukost sedan kom farmor och hämtade mig för vi skulle ut och rida på manolito och Dennis jag red Dennis och han skötte sig jätte bra, han var lite spänd och gick och spände ryggen ibörjan men efter ett tag lossnade han mer och slappnade av mer tills vi kom fram tills en stor bro som de forsa vatten under där han tvär stanna och vägrade gå och de gjorde även manolito, så de slutade med att farmor fick hoppa av sen kom vi över :) efter de städade jag och så tills Sofie skulle komma, efter de åkte jag ner till Dollsan och res henne en kort galopp vända med Elin och Corren och vi såg en ORM usch fy fan Dollie ar iaf hur duktig som helst idag, sen åkte jag till moster och åt lite fort och efter de åkte jag till vikarbyn till min saknade vän Julia och vi var ut och red en tur på ett par islänningar som vi brukar rida på sommrarna och vi red längs vatten hur mysigt som helst 👍 doppade även hovarna i vattnet hihi 👍 

Morgon ! 
Imorgon kommer Sofie och Kira till stallet :D efter ska jag hoppa Dollie på klubben sen ska jag vara med Julia igen :D 



Jag & Julia 
Jag sitter på minning heter hon :D och vi står längst åt höger 
Julia sitter på Bassi heter han och dom står längst åt vänster :D 
Vi ❤
Jag & minning ❤
Jag & Bassi ❤
Bassi ❤
Minning ❤

2 kommentarer:

  1. UTMANA OSS, ROLIGAST VINNER LÄNK! :D

    http://ponnydressyr.se/2013/july/utmana-oss-roligast-vinner-2.html#comment

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Och grattis i förskott! :)

    SvaraRadera