söndag 28 april 2013

Underbar tävling !

ryktet, vinden , legenden , No mercy

vi lastade ochkörde iväg, maja stod helt stilla och skötte sig bra. kom fram runt kl 9 och vi gick och startanmälde oss och kollade nåårra starter åh så.

80cm
(jag & maja )
maja var lite stel på framridningen men i galoppen kom hon loss mera och hon var riktigt fin ! jag jobbade henne mycket på volt och gjorde mycket tempo växlingar, kändes bra, jag var VÄLDIGT nerväs men men, på framridningen var de lite slarvigt i början men jag fick in 2 riktigt fina srrång i slutet, när jag fick gå in på banan och fick start signal , så hörde Eline sitt egna hjärta slå , hon hade aldrig varit så nervös haha, jag tyckte själv att jag red jätte bra och vi nollade grunden och sedan vidare till omhoppning, på näst sista hindret tvekade hon lite men jag trök på henne och vi flög över alla hinder felfritt, vi fick bra tid och vi fick gå vidare till pris utdelning ! GRYMT nöjd :)

90cm
(Eline & maja )
Eline red fram och hon kändes inte bra alls, lat seg och ostabil ! antagligen för hon var trött efter första klassen. hon fick lite vatten och betfor så hon vaknade till lite, Eline värmde lite runt runt bara, inga speciella krav på henne mer än att hon skulle jobba fram ner och med ryggen,
på fram hoppningen blev hon lite ivrig och tröck sig mycket om kom nära och la henne fel ,hon skrittade i några minuter, sen några starter innan hon gick in tog hon oxern och de såg super bra ut och eline tyckte de kändes SUPER bra  ! Eline var JÄTTE NERVÖS OCH JÄTTE SPÄND, en efter första hindret allt var så bra, hon var så taggad och vilket flyt dom hade, hon kom perfekt på ALLA hinder i grunden. dom nollade och körde omhoppning och nollade där med ! Eline sa: måste säga att jag red så sjukt bra och de var bästa rundan jag och maja har gjort ! måste verkligen hålla med eline,
dom slutade som 2:a :D

Duktiga majsen som tog hem två rosetter med både mig och Eline. <3

prisutdelning ! eline håller i för annars står hon på bakbenen :/

farmor, maja och våran transport

maja & jag

prisutdelning

maja & jag

maja jag & eline haha alla blundar

jag & maja

maja & jag

Erik,Julia,Jag,Marica & Eline

Eline & Maja

Maja ekebjär & Eline Snabb

Maja & jag

Jag & Eline

Eline & jag

jag & maja

Eline & maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar