fredag 26 april 2013

hejsan ! förlåt för dålig uppdatering den här veckan, tänkte berätta lite om veckan som vart nu,

Tisdag !

börjar berätta om tisdagen när Eline var här, vi red på banan med dressyrsadeln och graman och de gick JÄTTE bra hon var skit fin mm så jag är jätte nöjd med de passet,

Onsdags !

jag och farmor var ute och red i skogen tsm de gick också bra :)

Torsdag !

jag och mamma var ute och red tsm i skogen de gick super bra vi galopperade ganska mycket för att maja skulle få upp lite flås, och de fick hon, hon var super duktig, sedan efter jag hade vart och ridit maja så åkte jag till klubben och hopptränade, jag fick rida ridklubbens nya häst Zack dom hade aldrig sett honom hoppa förut så jag var den första som gjorde de och jag lovar han var skit duktig, vi hoppade bana och sedan efter de hoppade vi en kombination, banan låg kanske på 50 cm bara för de var jätte mycket titt hinder och de var kul och sen kombinationen låg på 1m i slutet, Zack var grym jag är super nöjd ;)

Fredag !

idag får maja vila men hon ska få mycket havre, och eline kommer ikväll och sover här, vi ska ficksa maja hela kvällen osv eftersom de är tävling imorgon, skriver mer imorgon efter tävlingen :)

jag maja och manolito

Zack

zackos mule

stallkompisar <3

Maja <3jag och maja i tisdags <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar