fredag 26 juli 2013

Massa massa !

Massa saker att berätta bl.a. Om min födelsedag gårdagen och dagen !

Födelsedagen ! 
Födelsedagen var helt fantastisk jag fick en massa paket tänkte ta kort på de sen och skicka ! På kvällen var vi även ut och åkte racebåt Siljan min pappas kompis båt :D jävlar va de va kul :D 


Gårdagen ! 
Igår när jag kom till stallet låg de ett paket på foderkrubban och de stod: till Jonna från Dollie ❤😃 
Jag blev jätte glad och öppnade och där låg de ett par back2back ridbyxor och en equiline piké :D
Så set de ut :D
Sen var jag it en sväng med Sofie & Kira 
Elin & Corren Lanta & Bobo, super mysigt var de :D

Dagen ! 
Åkte till stallet kl halv 10 och red ut en sväng med Sofie & Kira i värmen Dollie var lite seg men de var ju för de är så varmt :D men de gick iaf väldigt bra :D ikv ska jg rida med Julia sen ska jag ner på Rättvik en sväng åh Kika :D 
Bye bye 
Sitter i stallet nu & väntar på Sofie ! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar