tisdag 30 juli 2013

Låångt inlägg nu !

Lördags !
I lördag på dagen så var jag ut och red med en Sofie väldigt varmt åh hon blev lite svettig så spolade av henne med vatten slangen och släppte ut henne i hagen.. Sen på kvällen tog vi hummer limousinen och åkte till Leksand/Skeberg där Lindbärs spelade super kul att höra dom live :D Elin var även där så hängde med henne lite :) 

Söndags ! 
Jag sov enda tills kl 12 sen åkte jag upp till farmor och åkte och badade med dom , efter de hopptränade jag Dollie för Elin och vi hoppade komenation på 110 cm jäklar va bra de gick :D sen åkte jag ner till vikarbyn och red minning och Bassi med Julia och vi red ner till Siljan och badade med dom och de va så jävla kul jag blir så jäkla glad av att rida med Julia :D 
110 cm 

Måndags ! 
I måndags så fick Dollie vila pga att hon var så duktig på träningen så Jon fick en vill dag ! Och på kvällen var vi ner till Rättvik och hämtade min syster i Rättvik som kom från Gbg, efter de åkte vi upp till mina kusiner och där ställde jag mig på boll och skulle se hur länge jag kunde stå där och då ramlade jag och stukade handen :/ :) 

Idag ! 
Idag har jag inte gjort speciellt mkt min morfar fyller år så vi har vart upp fotboll fikat och Dollie fick stå idag också pga av handen och spöregn :/ och nu är som sagt släktingarna här och äter :) 
Siister 💕💕 
Love ❤
Myys 😘 
💕💕💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar