torsdag 18 juli 2013

Förlåt !!!

Förlåt för jag inte bloggat men har inte haft tid.. Men tänkte berätta lite om veckan !

Måndags !
I måndags var jag ut och red Dollie själv en tur i skogen och de gick jätte bra hon var sjukt lugn och så himla lätt att jobba med var super nöjd :)

Tisdag !
I tisdags var jag och Elin ut och red tsm på Bobo och Dollie en långtur med mycket galopp vi konditions tränade så vi galopperade länge med väldigt sakta Dollie var lite stridig i början med skärpte sig efter ett tag och dom fick ett bad när dom kom hem :D 

Onsdags !
Igår fick hon vila pga att vi var ut en lång tur igår och ja så jag var med en kompis hela dagen, hon hade precis kommit hem från Spanien och jag sov även hos henne :)
 
Torsdag ! 
Idag så får Dollie också vila pga att hon gått så hårt och så hela veckan så hon förtjänar två dagars vila, 
Men har precis kommit hem för Erika Witasp smsade och frågade om jag ville ut och rida med henne på en travare som heter town och de vela jag så klart så jag red honom han var en väldigt mjuk och försiktig travare men rolig att rida han kikade två gånger haha :) 
Nu ska jag upp till min moster en sväng :)
Jag och min kompis haha pepparkaka och vitlök hehe :)
Jag ❤

Town ❤❤✌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar